آموزش

مشاوره مالیاتی در قزوین

یکی از درخواست هایی که کاربران سایت از ما داشتند ارائه مشاوره مالیاتی رایگان توسط برترین کارشناسان مالیاتی تهران بود. به همین دلیل در این صفحه امکان مشاوره مالیاتی رایگان را فراهم نموده ایم. شما میتوانید برای دریافت مشاوره مالیاتی رایگان از طریق شماره های درج شده در سایت با همکاران ما تماس بگیرید و سوالات مالیاتی خود را مطرح نمایید. همچنین میتوانید به صفحه مشاور مالیاتی مراجعه کنید و با خبره ترین مشاور مالیاتی تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تخصصی مالیاتی دریافت کنید. مشاوران مالیاتی ما با آشنایی با جدیدترین تبصره ها و قوانین مالیاتی آشنایی دارند و بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما میدهند و میتوانید اطمینان داشته باشید با به کارگیری راهکار های گفته شده میتوانید در سریع ترین حالت امور مالیاتی خود را انجام دهید. مشاوره مالیاتی رایگان توسط برترین مشاور مالیاتی در تهران به شما ارائه میشود و در صورتی که تمایل به مشاوره حضوری و تخصصی بیشتری داشته باشید میتوانید قرار ملاقات را با کارشناسان ما هماهنگ کنید.

مشاور مالیاتی آنلاین

از دیگر خدمات ارزنده در شرکت حسابداری آریا تهران ارائه مشاور مالیاتی آنلاین میباشد. به این ترتیب شما میتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی سوالات مالیاتی خود را در بخش نظرات این صفحه مطرح کنید. بهترین کارشناس مالیاتی تهران در سریع ترین زمان پاسخ شما را بر اساس جدیدترین قوانین مالیاتی میدهد و شما میتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخ سوال خود را دریافت کنید. برای جلب رضایت کاربران تلاش میکنیم در سریع ترین زمان پاسخ سوالات مالیاتی شما را بدهیم و برای ارائه مشاور مالیاتی آنلاین برنامه های بیشتری تدارک ببینیم تا بتوانید بدون اتلاف وقت پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

مشاور مالیاتی حضوری

یکی از راه های دریافت مشاوره مالیاتی ، مشاوره مالیاتی حضوری است. شرکت ها و اشخاص حقیقی با توجه به نوع فعالیت کسب و کار و حجم فعالیت خود به یک نفر مشاور مالیاتی حضوری احتیاج پیدا می کنند. مشاوره مالیاتی حضوری این امکان را فراهم می کند که شخص ارائه دهنده خدمات مالیاتی یا مشاور مالیاتی در محل شرکت یا مجموعه حضور پیدا کند و به طور مستقیم به بررسی وضعیت مالیاتی شرکت بپردازد و راهنمایی لازم را به مجموعه یا مدیریت انتقال دهد. این مسیر بهترین راه حل برای شرح موضوع مالیاتی و ارائه راه حل آن به کمک مشاور مالیاتی حضوری می باشد. برای دریافت خدمات مشاوره مالیاتی حضوری می توانید با ارسال درخواست در سایت یا قسمت تماس با ما ، موضوع یا سوالتان را مطرح کنید.

مشاوره مالیاتی شرکت ها

شرکت ها به دلیل حساسیت بالا در امور مالی و مالیاتی نیاز به یک مشاور مالیاتی خبره دارند تا راهنمایی های لازم جهت بهبود وضعیت مالیاتی شرکت را تحت عنوان مشاوره مالیاتی شرکت ارائه دهد . مشاور مالیاتی شرکت با ارائه مشاوره مالیاتی به مدیریت سعی می کند مالیات شرکت را از روش­های قانونی کاهش دهد و با اجرای قوانین مالیاتی و انجام تکالیف مالیاتی شرکت از جرائم مالیاتی پیشگیری کند. هزینه مشاوره مالیاتی شرکت ها با توجه به نیاز آن مجموعه و با توافق با مشاور مالیاتی مشخص می شود. عوامل متعددی در تعیین دستمزد مشاور مالیاتی دخیل است مانند : سطح مهارت مشاور مالیاتی ، مقدار زمانی که مشاور مالیاتی برای آن مجموعه صرف می کند مثلا مشاور مالیاتی تمام وقت یا مشاور مالیاتی پاره وقت ، نوع فعالیت شرکت که سختی خدمات مبنی بر مشاوره مالیاتی شرکت را بیشتر می کند.

مشاور مالیاتی کیست؟

مشاور مالیاتی شخصیت که با تسلط به حسابداری حسابرسی و قوانین مربوط به این دو رشته به اشخاص یا کسب و کار ها کمک میکند بهترین راه حل برای انجام امور مالیاتی خود اتخاذ کنند. تخصصی بودن مشاوره مالیاتی امری کاملا طبیعی می باشد زیرا شاخه ای می باشد که شما برای انجام آن باید به مشاور مالیاتی مجرب اعتماد کنید. این امر شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید ولی پیچیدگی قوانین مالیاتی و تغییر مکرر آنها باعث شده است کسب و کار ها به شدت به مشاوره مالیاتی وابسته باشند. مشاوره مالیاتی، فردی متخصص و تحصیل کرده است که علاوه بر تخصص در حوزه حسابداری و حسابرسی، به طور کامل بر موضوعات مالی حسابداری، حقوق و قوانین مالیاتی اشراف دارد. چنین فردی باید در مورد حل پرونده‌های مالیاتی در مرجع قضایی نیز تجربه و مهارت کافی داشته باشد. مشاوران مالیاتی از تمامی قوانین، آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها مطلع بوده و با دانش و تخصص خود در کاهش مالیات و انجام دقیق امور مالیاتی به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کنند. از دیگر وظایف مشاوران مالیاتی این است که می‌توانند پرونده‌ها و اظهارنامه‌های مالیاتی رد شده را حل نموده و از پرداخت بیشتر مالیات جلوگیری ‌کنند.

چرا نیاز به مشاور مالیاتی داریم؟

اگر تا به امروز کسب‌وکاری را راه‌اندازی و یا اداره کرده باشید، حتماً با مقوله مالیات آشنایی دارید و اگر برای پرداخت مالیات دچار مشکل شده باشید، حتماً واژه‌هایی مانند مشاوره مالیاتی، وکیل مالیاتی، مشاوره دارایی و … به گوشتان خورده است. شاید گاهی تصمیم گرفته باشید که از یکی از شرکت‌های مشاوره مالیاتی و یا از یک موسسه مشاوره مالیاتی کمک بگیرید. حتی شاید تلفن خود را برداشته باشید و با یک مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان هم صحبت کرده باشید. اگر همه تجارب بالا را از سر گذرانده باشید و همچنان یک وکیل مالیاتی را به خدمت نگرفته‌اید، قطعاً برایتان این سؤال پیش‌آمده است که چرا نیاز به مشاوره مالیاتی داریم؟ بهره گیری از یک مشاور مالیاتی تنها راهی است که می‌تواند کسب‌وکار شمارا از پرداخت مالیات بیهوده نجات دهد. با بهره‌مندی از مشاوره مالیاتی خوب، اسناد، قراردادها و صورت‌های مالی کسب‌وکار شما سر و سامان میابد و میتوانید بدون نگرانی از بابت جریمه هایی مالیاتی امور مالیاتی خود را انجام دهید و یا به افراد خبره در این حوزه بسپارید.

وظایف مشاور مالیاتی چیست

اولین وظیفه مشاور مالیاتی، ارائه خدمات مشاوره به مدیران یک کسب و کار است. لازم است صاحب کسب و کار با پیچیدگی‌های قوانین مالیاتی آشنا شود. کارکنان بخش مالی هر شرکت یا سازمان، به تنظیم صورت‌های مالی می‌پردازند تا صورت‌های مالی خود را به شفاف‌ترین و دقیق‌ترین حالت ممکن تنظیم کنند. لازم است تنظیم صورت‌های مالی تحت نظارت مشاور مالیاتی انجام شود تا به پرداخت حداقل مالیات منتهی شود. وظیفه مشاور مالیاتی، نظارت بر قراردادها، بررسی نحوه دریافت و پرداخت‌ها، معرفی راهکارهای استفاده از معافیت های مالیاتی و غیره است. شما میتوانید برای انجام امور مالیاتی خود به صفحه خدمات مالیاتی مراجعه کنید و با بهترین کارشناسان مالیاتی ارتباط برقرار کرده و امور مالیاتی خود را انجام دهید.

مشاوره مالیاتی تلفنی

یکی از معایب مشاوره حضوری الزام به حضور فیزیکی مؤدی در دفتر مشاوره است. به عنوان مثال دفتر مؤسسه آقای مالیات در شهر تهران می‌باشد و بسیاری از مؤدیان در شهرها و استان‌های دیگر بوده و حتی بسیاری از شهروندان تهرانی امکان مراجعه حضوری به دفتر مؤسسه را ندارند. از طرفی با توجه به سختی‌های مراجعه حضوری (سختی‌های مثل رفت و آمد، آلودگی هوا و بیماری و …) به صلاح افراد نیست و حتی برای مؤدیان، سخت و خطرآفرین است؛ مشاوره مالیاتی تلفنی یکی دیگر از خدماتی است که در مؤسسه مالیاتی آریا تهران ارائه می‌شود و برای رفع موانع مراجعه حضوری، امکان مشاوره تلفنی فراهم گردیده است تا تمامی اشخاص حتی مؤدیان حارج از کشور نیز بتوانند از خدمات مشاوره مؤسسه مالیاتی آریا تهران بهره‌مند گردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا